9 aug 2009

eindelijk

Eindelijk ben ik nog eens achter mijn pc gekropen om de blogjes van de kinderen bij te vullen. Het was al een hele tijdje geleden maar die bengels weten me wel bezig te houden.
Onze vakantie samen is alweer een weekje achter de rug. Augustus belooft dus nog drukker te worden.
We zijn niet op vakantie geweest, maar hebben elke dag gewoon iets plezants gedaan. Kleine uitstapjes of bbq-tjes met vrienden. Niet van alles heb ik foto's omdat ik meestal mijn handen vol had met mijn brokje:)
Met Mats gaat het al beter, ik ben met zijn medicatie kunnen stoppen sinds hij groenten en fruitpapjes krijgt. Hij word elke dag voller en voller. En zijn haartjes zijn bijna allemaal weg.
'Snachts kan het nog altijd beter, maar dat zal ook wel komen met de tijd. Miscchien als ik overschakel op flesjes want nog een aantal weken en dan moet ik terug aan het werk. Maar nog even genieten dus..

Geen opmerkingen: