25 okt 2006

verrassingsfeestje

Zaterdagavond had Mark voor mij een verrassingsfeestje georganiseerd.
En natuurlijk had ik niks in de gaten, zelfs niet toe hij een fles wijn (zogezegd) voor zichzelf open deed en twee blokken kaas aan het versnijden was....
Dus, toen de bel ging, zat ik daar doorleuk in mijn pyama, vettige haren, en met mijn breigerief in de aanslag. Kan het nog erger?!? I don't think so.
Maar het was evenzeer gezellig, iedereen lekker aan de wijn, en mijn vriendin Tanja had speciaal voor mij een 2 literfles 'Spa' meegenomen. Ja, sommige mensen moeten het er nog eens extra kunnen inwrijven, hé! Wacht maar!

1 opmerking:

Anoniem zei

tja evy,

als ik voor mark alleen een fles wijn meegbracht had was t ook nie goed geweest e !!
zijt nu eerlijk :p

ach ja, als die kleine eruit is en gij weer terug alcoholische dranken moogt nuttigen (om t ook es mooi te zeggen) zullen we de schade inhalen.
op 1 avond :p hehe.

tanja x