10 okt 2006


Zalig, zo zwanger zijn.....

en hier zit ik dan, languit in mijn zetel....
Mijn enige sportieve activiteit bestaat uit het naar het toilet gaan (weliswaar elke 5 minuten en dus niet te onderschatten)
En man en zoon-lief zijn dan nog zo vriendelijk geweest om onze tweede wc (die al maanden in de berging stond. nvdr) te instaleren op hetzelfde niveau, zodat ik niet de hele tijd trappen hoef te maken naar de badkamer. (het heeft toch ook zijn voordelen, zo zie je maar)
Enige nadeel is dat er nog geen muurtje of deur voor staat en dat half Opoeteren mij dus kon zien zitten terwijl ik daar op 'mijn gemak' zat. Dan maar snel een kamerschermpje ervoor!
Voor de rest bestaat mijn dagtaak voornamelijk uit boeken lezen met de telefoon en internetaanluiting in de aanslag (en breien natuurlijk). Gelukkig bestaat er nog zoiets als moderne communicatie zodat ik niet wereldvreemd ben tegen de tijd dat ik nog eens mama word. Het enige wat ik mij nog moet aanschaffen is zo een belletje, alléé, dat zegt mijn vroedvrouw toch.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

heyla heyla.

ge vergeet t belangrijkste nog !!
mij entertainen. (of andersom :p)
je blogje ziet er weer super uit.
hebt ge weer een bezigheid meer e ;o).
veel succes verder.
ik zal wel es vaker langskomen om te reageren enzo e ;o).

grtz T

Lieze zei

Amai evy, platte rust!
Das nie wat het moet zijn...
Zeg gijle woont daar precies mooi,... ge moet mij eens wat fotootjes doorsturen...

Voor de rest precies alles goed met jou en de baby...

Groetjes
Lieze en co

evy en co zei

hoi lieze,
en hoe is het nog met u en de tweeling? (Ik kom ook af en toe eens piepen op uwe blog.)
Ja, voor de rest is alles goed met mij en de baby, hij/zij groeit toch flink.
Ik zal bij gelegenheid eens wat fotokes doorsturen van het huis, het begint zo stillaan vorm te krijgen, we wonen er nu net een jaartje in, maar er is nog heel wat werk aan de winkel. Maar het is wel plezant zo, elke keer iets nieuws om naar uit te kijken. (en we weten waar we voor mogen gaan werken)

Lieze zei

Met de tweeling,
... kwa gezondheid, valt tamelijk mee, ze hebben de typische kuren voor hunne leeftijd...
Maar al bij al gaat het heel goed met hun...
Het zijn echte ventjes...

Das goe stuur maar eens fotookes door dan...
Wij wonen van deze zomer 2 jaar in ons huis en der moet nog zoveel gebeuren...
Ik zie daar eigenlijk tegenop...
Wij hebben een loopbrug nodig naar de voordeur en die staat er nog niet want eerst moet de vrijstaande muur bepleisterd worden waar die brug doormoet...
maar ja dat zou voor het voorjaar zijn...
Dus er zit eindelijk vooruitzicht in de zaak... dan krijgt het huis ook eindelijk vorm!

Het wil wat zeggen hè zo bouwen...

Voor de rest alles goed met de baby en jou?

Groetjes
Lieze en co