30 nov 2006

Nog 28 dagen

ja, ok, ik kan al beginnen aftellen in dagen ipv weken!
Maandag was mijn laatste controle bij de gynaecoloog en dus ook mijn laatste echo.
Alles was goed met de baby, alleen nog een beetje te klein dus best nog een weekje de weeenremmers doornemen en met Sinterklaas mag ik eindelijk stoppen met slikken.
Dan ben ik 37 weken, en dat is ook beter voor de longrijping van de baby. En dat is het wel waard, zeker als ik zie hoe ik nu nog sukkel met Lenne zijn gezondheid. (hij was ook een maand te vroeg geboren). En dan zullen we zien hé, ik ben al blij dat ik het zo lang heb kunnen rekken, want ik ben toch al thuis van 26 weken. Allleen de verveling begint toe te slaan, ik zou nog van alles willen doen, maar het gaat niet meer zo goed. Heb heel veel last van vochtophoping in mijn benen en lage rugpijn, ja is ook niet moeilijk, ineens 20 kg extra gewicht erbij. (Bij Lenne ben ik maar 10 kg bijgekomen. )Het mag nu wel stilletjes stoppen, want echt prettig voelt het niet meer, zelfs mijn zwangerschapskleren zijn me te klein aan het worden.

Geen opmerkingen: