31 jan 2007

één maandje, hiep hiep




Precies vandaag is Roos één maandje geworden. Ik zou nog niet meer weten hoe het ook alweer zonder haar was. Vooral de nachten, deze nacht heeft ze me weer getracteerd op een nachtje huilen, zeuren, eten en alles wat niet met slapen te maken had. Alles bij elkaar heb ik 22 minuten mogen slapen, geeuw geeuw. Mark is van ellende in de zetel gaan slapen want hij moest vandaag terug gaan werken. Gelukkig heb ik me vanmorgen wel nog iets kunnen bijslapen want anders had ik het einde van de dag niet gehaald. Ik ben zelfs nog met de 2 kids gaan winkelen en ik ben er heelhuids van terug gekomen! (niet zoals de eerste keer met Lenne, hij was al wat groter en hij mocht van mij met zo een kinderwinkelwagentje rijden, amai.... Hij begon die hele winkel af te crossen en tegen mensen aan te rijden..zwetend ben ik die winkel uit gegaan en daarna rechtstreeks naar Kim gegaan want ik had zeer dringend cafeine nodig om te kalmeren. Ondertussen heb ik de nodige ervaring en krijgt hij alleen zo een wagentje als we weinig nodig hebben. Halverwege is hij het altijd beu en dan sta ik daar met zijn karretje en het mijne en een peuter die alle richtingen uitgaat tussen de rayons).
Maar deze keer ging dus beter, alleen had ik geen plaats meer in mijn kar voor etenswaar nadat de maxi cosi erin stond, dus echt ideaal was het ook niet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze is al goed bijgekomen, echt een bloem van een kind, ze heeft haar naam niet gestolen.
groetjes
oma

Anoniem zei

Op de bovenste foto is het 2 druppels Mark, vooral haar mondje !