5 feb 2007

t is weer maandag


tegenwoordig ben ik blij als het maandag is, na de drukke weekenden is een maandagmorgen echt een 'verademing', even rust en lekker gezellig onder ons tweetjes.
Alhoewel er toch alweer vreselijk veel was en strijk op me staat te wachten...maar ik heb me voorgenomen om niks meer te plannen, want dat loopt toch in het honderd en dan ben ik op de koop toe ook nog slechtgezind.
Vorige week hebben we nog wat verder aan het huis gewerkt, (nu ze niet meer zoveel huilt, hebben we daar weer tijd voor) Mark heeft 2 vloertjes gelegd en dit weekend ingewassen. (een vuile boel) en ik heb (nog maaar eens) geverfd en zaterdag om 4 uur moest ik er toch even tussenuit. Weg van de strijk en alle andere huishoudelijke taken. Ik wou nog een foto van Lenne laten uitvergroten en iets leuks kopen voor Roos haar babyborrel achter 2 weken. dus zo gezegd zo gedaan.....even naar hasselt.
Bij 2xkadet vond ik uiteindelijk een heel schattig bloesje (voor de gelegenheid mag dat wel eens) en toen zijn we naar huis gegaan, eerst nog even langs 'la gastronomia' voor een spaghettieke uit te halen en thuis lekker op ons gemak op te eten. En eenmaal thuis toen ik alles wou uitpakken, weg bloesje...Alles heb ik afgezocht, de auto 3 keer ondersteboven gehaald maar niks..
Uiteindelijk Tanja opgebeld of zij eens wou kijken op de parking, mss dat het met het inpakken uit het koffer was gevallen, maar ook niks... (merci nog tanja)
Het enige wat ik nog kon bedenken was dat het gevallen was bij 'la gastronomia', dus ik deze morgen om 10.00 ur bellen naar die winkel en oef, daar lag het nog. Het was gevallen in de broodmand achteraan in die winkel! Lenne was nml. uit zijn buggy gestapt en toen was de buggy omgekanteld door alle zakjes die er op zaten, hihi...
Ik had trouwens in de solden nog een leuk berenpakje gevonden voor haar (zie foto) schattig hé.

Geen opmerkingen: