23 mrt 2007

lenneman


En natuurlijk moet Lenne haar nadoen
Zo was ik gisterenavond haar flesje polysilone (voor op de tut, tegen reflux) kwijt. En ik een half uur zoeken en zoeken. Eerst al eens aan Lenne gevraagd: nee, mama weet ik niet.
Ik wist zéker dat ik het op de badkamer had gelegd. Dan maar naar mark bellen op zijn werk of hij het niet ergens had neergelegd waar ik het niet vond. Ook niet dus. En Roos maar schreeuwen. mijn laatste poging was nog maar eens aan lenne vragen, die al in zijn bed lag, maar ik vond dat verdacht aan het meeluisteren was naar wat ik allemaal aan het doen was. Dus vraag ik nog eens aan hem of hij het niet gezien had: Mama, ik zal eventjes mee komen zoeken. En als een speer naar boven en in een kartonnen zakje haalde hij het direkt tevoorschijn; Typisch!

Geen opmerkingen: