9 jun 2007

BOEEEEEM






Namiddag zijn we een paar uurtjes in Maastricht gaan kuieren, ik was er al in geen eeuwigheid meer geweest. Bij onze aankomst bliksemde en regende het pijpenstelen, maar na een uurtje klaarde gelukkig alles mooi op en was het zonnetje alweer van de partij.
Het was er alleen super druk, want blijkbaar waren de koopjes al bezig, (joepie) maar als je wandelt net buiten de drukste winkelstraten viel het nog goed mee en daar is het ook veel gezelliger om rond te lopen, ik hou niet zo van een massa drukte. Lenne was het winkelen natuurlijk al snel moe en zijn oog viel op een stel kanonnen die hij dringend moest uitproberen.
En ik heb een paar schoenen gevonden, eigenlijk véél te duur, na 2 uur nadenken of ik ze nu wel of niet ging halen, heb ik mezelf toch overtuigd. Een mooie hakkenschoen in maat 35 vinden en aan 30% korting gaven de doorslag, vrouwen en hun schoenenobsessie zeker....
Nu leren lopen op hakken van 10cm! (meestal koop ik mijn schoenen in dezelfde winkel als Lenne, dus dat beloofd)

Geen opmerkingen: