21 jun 2007

creatief bezig zijn



Als interieurarchitecte ben ik gepassioneert door alles wat met woningen en interieur te maken heeft. Zeker ontwerpen is iets wat ik ontzettend graag doe. Daarom was het ook een heel uitdaging om mijn eigen woning te ontwerpen, maar wel héél plezant om te doen. Ondertussen wonen we bijna 2 jaar in ons huis en er is nog heel wat werk. Maar ik vind dat niet zo erg, zo kunnen we telkens uitkijken naar iets nieuw. Dit weekend komen ze de wandtegeltjes aan het bad plaatsen, want met 2 spetterende kinderen in bad was het niet langer houdbaar zo.

2 opmerkingen:

Lieze zei

prachtig, dat moet gezegd worden!
Dat was een goeie samenwerking geweest tussen ons!
Compleet men goesting!
Heb ons huis ook zelf ontworpen...
Maar jij had me toch nog wat extra tips kunnen geven precies!!!

Mooi!!!!

PAnnouk zei

Sjieke boel! Ook wel onze smaak.