6 jun 2007

salsa

Voor mijn zwangerschap reed ik al enkele jaren paard, een oude kinderdroom van mij. Maar daar ben ik logischerwijze mee moeten stoppen toen ik ongeveer een 4-tal maanden zwanger werd. Ik popel om het terug op te nemen, maar voorlopig is het nog moeilijk combineerbaar met de kinderen. Om toch nog iets aan sport te doen tijdens mijn zwangerschap zijn Mark en ik begonnen met salsadansen, (ik had hem eindelijk kunnen overtuigen omdat jemp ook meeging)daar was het risico om te vallen iets minder, alhoewel haha... Maar ook dat was gedaan na mijn verplichte platte rust. Maar nu hebben we de draad terug opgenomen
Op woensdag is onze vaste salsaavond. Olé. En het begon al goed, samen met mijn dikke buik was ik ook het ritme verloren...
Na een aantal lessen begint het een beetje los te lopen, maar eenmaal als de koppeldansen beginnen liggen we dikwijls met onze benen en armen in de knoop. Vooral Mark heeft het hard te verduren, want hij moet leiden en dat is natuurlijk stukken moeilijker als voor de vrouwkes die maar moeten volgen. Het zal nog héél wat oefenen worden...met mijn geduld als grootste troef moet dat geen probleem zijn, hahaha

Geen opmerkingen: