19 jul 2007

eerste week vakantie




Een week vakantie is alweer voorbij voor mij, alhoewel 'vakantie' een groot woord is geweest. Mijn vakantie is zaterdag gestart en mark is begonnen aan een werkweek- marathon van 7 dagen op 7, niet bepaald leuk. Gelukkig hebben we volgende week een weekje samen vrij, maar op jaarbasis is dat niet echt veel. Gelukkig is het weer nog een beetje meegevallen, zodat we veel buiten konden, maar toch is het moeilijk om hen, en vooral Lenne, de hele dag bezig te houden. Soms is hij zelfs zo vermoeiend dat ik om half 8 samen met hem in slaap val en ik ben geen 4 jaar oud. Dus goesting en de fut om te bloggen was er ook niet. Hij heeft het er nogal moeilijk mee om soms eens alleen te spelen en loopt mij de hele dag achterna ofwel plaagt hij Roos, tot vervelends toe. Toch hebben we ook een paar leuke dingen gedaan, zoals zwemmen in center parcs (alhoewel het voor mij niet echt ontspannend was met 2 kids, ogen op mijn rug was een leuke optie geweest), dindsdag zijn we naar het circus geweest, en dat was zelfs voor mij de eerste keer en s'avond was mijn verrassings feestje voor mijn verjaardag.

Geen opmerkingen: