6 jul 2007

lange nacht

Het werd er gisterenavond niet beter op met Roos. Ik ben in totaal wel 10 keer gaan kijken in haar kamertje of alles in orde was. Op een gegeven moment is ze toch in slaap gevallen en ben ik een uurtje niet meer gaan kijken. Toen ik ging slapen, lag ze in haar eigen overgeefsel te slapen. Ocharme, het was echt zielig om aan te zien en ik voelde me rotslecht dat ik niet meer was gaan kijken. Ik natuurlijk helemaal in paniek, mss een reactie op de sojamelk of de medicatie. De dokter gebeld om 24.00uur en die stelde me min of meer gerust. Ik heb haar voor de rest van de nacht voor alle zekerheid bij mij in bed gelegd.
Naar het schijnt heerst buikgriep en zal het daar wel aan liggen. Vanmorgen ben ik thuisgebleven, gelukkig werken we met flexibele uren en ben ik namiddag terug gegaan. Hopelijk is ze snel terug beter.

Geen opmerkingen: