28 jul 2007

Raymond van het Groenenwoud

Een half jaar geleden maakte Tanja en ik de afspraak om minstens een keer per maand een avondje te gaan stappen. Donderdagavond vond, na wat vertraging, de tweede editie plaats. Hasselt voelt voor mij altijd aan als een beetje thuiskomen. Ik heb er nooit gewoond, toch blijft dit stadje mijn absolute nummer één. Het feit dat ik er heel wat jaren gestudeerd en gewerkt heb, zal er vast voor iets tussen zitten. We spraken af onder de Lindeboom van mijn favoriete brasserie het magazijn. Het eten is er altijd lekker, en je kan er heerlijk loeren naar passanten. Na wat gekeuvel en geroddel trokken we naar de kapermolen voor een concert van Raymond. Het viel me op dat het lang geleden was dat ik de geur van gras en bier nog geroken had. Ik heb me geweldig geamuseerd en de avond maakte de saaie namiddag in Maaseik ruimschoots goed!

1 opmerking:

Lieze zei

Dat kan alleen maar goed geweest zijn...
Ik zou het ook wat meer moeten doen... maar ach...
Ik geraak zo moeilijk de deur uit,... Ben al blij als ik 3 keer per jaar weg geraak om met vriendinnen bij te keuvelen!
(het is ons sinds november 2 keer gelukt!!!)

Vanaf september beging ik met cursus gelnagel-styling, waarna ik waarschijnlijk ook nog visagiste ga doen... dus...

effe chillen met vriendinnen zal er niet inzitten vrees ik...

Maar de bedoeling is van die cursussen ook als ontspanning te doen...

Dan nog woensdagvoormiddag steppen en dan zal het wel goed zijn zeker!