17 aug 2007

nathalia


ik ben geen fan, maar zondag gaf ze een show dicht bij ons, en ik dacht: waarom ook niet...Een paar vriendinnen opgetrommeld en we zouden er een leuke avond van maken. Om 8 uur zou ze beginnen spelen, en ja, om half 8 stonden 'the girls' paraat op rij 3(net als de echte). Na 2,5 uur wachten (alstublieft) kwam ze eindelijk op, mijn benen deden al zeer en ik was al 4 keer langs het toilet gepasseerd (gelukkig kreeg je een plas-abonnement). In tegenstelling tot naar het luisteren van haar cd heb ik me geen minuut verveeld. Die dame kan er wat van, het hele publiek kreeg ze mee met haar gekke bekken, haar bewegingen en natuurlijk haar stem. De sfeer zat er in, en dat voelde ik maandagmorgen des te meer...

1 opmerking:

Beke zei

in tegenstelling tot ik dan. ik ben hevige fan :o))).
heel hevig.

ze kan het publiek idd heel erg boeien. en maar goed ook. want als ze zo laat komt optreden moet t ook goed zijn e.
maar het is een normaal uur dat ze optreedt hoor. in dat "andere werelddeel" (gelijk natalia dat zo mooi stelde) gaan ze mss allemaal slapen om 21u ?

ik vond t wachten alleszins meer dan waard.
en in januari sta ik er weer. in t sportpaleis dan. zal ook weer swingen worden.