26 sep 2007

mijn bouwvakkers


schattig hè, zo samen spelen. Alles wat een beetje op haar hoogte is, probeert ze te gebruiken om zich recht te trekken.
Er zitten ook een paar kleine hendels aan de kraan,ze pakt die heel voorzichtig met een vingerke en dan beweegt de kraan.Terwijl ze dat doet, kijkt ze ook naar de kraan. Ik wist niet wat ik zag, ze weet echt wat ze doet. Ik heb 2 technisch aangelegde kinderen, haha, van wie hebben ze het toch?? Lenne is ook al gefascineerd door alles waar knopjes, draadjes, batterijen enzo aan zitten. Ik krijg dikwikls vragen waar ik het antwoord schuldig op moet blijven, gelukkig weet papa het dan wel.

1 opmerking:

Beke zei

hihi, is wel sjiek als je ze zo ziet staan. heb haar al ff niemeer gezien. telkens ik langs kom, slapen de spruiten. en als ik je op de speeltuin zie, dan zit ze in de wieg. ze is al flinkjes e.

en lenne is ook super grote broer. just ne echte ;o)