6 sep 2007

rotdag

Soms heb je van die echte, echte rotdagen. Donderdag 6 september '07 is er zo een voor mij. Het begon al om 5 uur vanmorgen. Roos had niet veel zin om nog te slapen. Om half 7 gaf ik het op en ben haar fles gaan geven. Toch wakker, kan ik net zo goed gaan werken want ik moet Roos vandaag niet wegbrengen. Ik moest vandaag bovendien een hele dag werken, want morgen heb ik geen oppas. Om kwart na 7 zit ik al achter mijn bureau, stikmoe. En ook daar was het vandaag een soep, werfleiders en aannemers die hun plannen niet(goed)controleren en ik kan alles voor de vijfde keer hertekenen. Straks sluipt er een fout in, en rara, wie is het dan geweest?
Namiddag krijg ik een telefoon van een aannemer die me de huid vol scheld. Ik probeer rustig te blijven wat hem nog meer doet opjagen. Na een kwartier staat hij voor de deur en doet zijn relaas nog eens opnieuw over, pfff, bij de baas dit keer. Mijn baas komt naar me toe en zegt dat hij mijn leven gered heeft. Gelukkig heb ik hem niet te woord moeten staan. Mijn fout of niet, daar kunnen we lang over discussieren. Klant is koning en ik ben niet perfect.
Na het werk moest ik snel achter nutrilon, ik heb 3 apothekers moeten doen om uiteindelijk een doos te kunnen bemachtigen. Dan rijd ik bijna tegen een auto die voorbij komt geraast uit het niets. Terwijl ik eventjes wil ontspannen met bloggen, vliegt er een duif tegen mijn venster, morsdood. Het zit echt niet mee vandaag. Leve 07 september! Maar eerst het halve huis nog even poetsen.

3 opmerkingen:

Lieze zei

dat zijn zo van die dagen dat ge best uw bed inkruipt hè!

evy en co zei

idd. dat heb ik ook gedaan!

Anoniem zei

Pffff je hebt van die dagen, en inderdaad, als je op voorhand weet dat het zo gaat zijn blijf je beter in bed !
Groetjes. Nathalie.