21 jan 2008

een hobby

Op maandagavond heb ik een hobby: hiphop. Sinds september ben ik samen met mijn zus terug begonnen met streetdance, na een kleine onderbreking van euhm..10jaar. Als ik naar mijn mededansers kijk, ben ik zelfs de enige die 10 jaar ouder is geworden, maar soit, daar laten we ons niet door kisten.
Destijds was het wel stukken gemakkelijker om een hobby te hebben. Daar ging je gewoon naartoe, punt.
Nu is dat iets minder eenvoudig, om 8 uur begint de dansles. Om 17.15 uur ga ik de kinderen halen op de plek waar ik ze 's morgens heb achtergelaten, dan snel naar huis, koken, eten, kids in bad steken, pyama aan en verhaaltje lezen. Met een beetje chance is Mark om half 8 terug en kan ik compleet overstressed vertrekken. Gelukkig heb ik een hobby, om te onstressen van het feit dat ik een hobby heb.

Geen opmerkingen: