16 jan 2008

op reis


In het voorjaar trekken we met het hele gezin op vakantie. Het heeft even geduurd vooraleer we eruit waren waar precies naartoe. Reizen met kinderen is natuurlijk niet hetzelfde als reizen als koppel. Onze trip naar het zuiden van Frankrijk, ondertussen al bijna 2 jaar geleden, was heel goed meegevallen. Het enige minpuntje was de lange autoreis, zeker met de nodige files en het zoeken naar overnachtingen. Eenmaal ter plekke is reizen met eigen wagen natuurlijk wel weer een groot voordeel, want je kan gemakkelijk allerlei kleine uitstapjes maken.
Dit jaar gaan we voor het eerst samen een vliegreis maken. Lenne vind het super, hij is bezeten van alles wat vliegt (vliegtuigen, raketten, straaljagers ..)
Ik wou dat ik daarin zijn enthousiasme een beetje kon delen. Roos 5 uur op mijn schoot houden, ik weet niet hoe ik dat moet klaarkrijgen????
Maar we gaan dus voor: zon, zee en strand. Als ik naar de foto kijk, begin ik zelfs al te mijmeren. De laatste keer dat we het land bezochten hebben we 3000km afgereis van Istanbul helemaal naar het zuiden (Pamukale) en terug. Het zal alleszins een hele andere vakantie zijn, maar ik verheug me er al op.

Geen opmerkingen: