14 feb 2008

al ooit...

Ik las gisteren een leuk berichtje op de blog van lilith. Het leek me leuk om hier ook mee te starten, want ik ben wel benieuwd of jullie mij kunnen overtreffen, verrassen. Laat het schaamrood op uw wangen komen en reageer!

Ik heb al ooit....

+ Op 6 jarige leeftijd een dood vogeltje gereanimeerd met behulp van een fietspomp. Het bloed kwam er jammergenoeg langs zijn oortjes terug uitgespoten. Een cariere als dierenarts werd hierdoor helaas van de baan geveegd.
+op de voorpagina van de 'Story' gestaan, terwijl ik zwaai naar Kylie Minoque en Jason Donovan.
+met mijn teddybeer in 'De Standaard' gestaan. Mijn dochter is trouwens naar die beer vernoemd.
+een handtekening aan Helmut Lotti gevraagd en samen met hem op de foto gestaan.
+een zus gehad die 3 jaar lang naar elk optreden van Bart kaell ging. (Het is nog goed gekomen met haar, nvdr.)
+een vervangwagen gekregen en al bij het uitrijden op de parking van de garage opnieuw een accident verooraakt door zijdelings tegen een splinternieuwe wagen te rijden.
+ met diezelfde wagen weggereden en hem s'avonds terug naar de garage gebracht, alvorens hem eerst zorgvuldig met modder te bekladden om de krassen minder te doen opvallen
+ ik had eigenlijk Mark gestuurd om hem terug te brengen (foei)
+ betrapt op het veroorzaken van een accident en een geldboete moeten betalen
+mijn rijbewijs behaald
+mijn haren laten knippen door de kapper van Robbie williams
+een sanitaire stop gehouden achter een geparkeerde wagen. Helaas reed deze auto iets te vroeg weg.
+een sollicitatie gedaan, de job gekregen, en mijn man als vervanging gestuurd. Ik had een leukere job gevonden.


En u? Wat deed u zoal?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Je vergeet het volgende nog te vermelden :

"Toen mijn rijles er op zat en ik op de achterbank moest gaan zitten opdat de volgende leerling zijn rijles kon aanvatten, kroop ik toen die leerling me thuis afzette vanuit de achterbank over de passegierszetel om eindelijk uit die verdomde auto te geraken. Het was een "gechippoteer" van jewelste zo tussen die 2 zetels klauteren, vast blijven steken aan de handrem, de versnellingspook ergens waar je hem liever niet hebt enz enz. En dit allemaal voor niets want : het was een VIER-DEURS ha ha ha ha !!! De zenuwen hé ".

En dan nog 1 :

" Toen ik vakantiewerk deed in een cafeetje ergens in Genk en iemand me een 7-kruidenthee vroeg. Ging ik zelfverzekerd aan de slag en begon voor 1 klant, 7 tassen klaar te zetten met een theebuiltje erin. Totdat de baas me bezig zag en zich waarschijnlijk afvroeg voor wie al die thee's nodig waren (er zat toch maar 1 iemand buiten op het terras) en ik doodleuk zei : ja maar, die meneer vroeg 7 kruidenthee's ha ha ha.
PS De volgende dag moest ik niet meer terugkomen."

Valt me nog 1 te binnen :

"Een paar maanden na de geboorte van Lenne waren we aan zee. Het was prachtig weer en we gingen in ons rubberen bootje een beetje dobberen. Kim zat ook in het bootje en Mark besloot om "stormpje" te gaan spelen. We waren zo aan het lachen en plots kon ik mijn uitgeleurde bekkenbodemspier niet meer houden en ik plaste het hele bootje onder. Maar door dat "stormpje" wat Mark opwekte zat Kim helemaal onder een mengeling van zout zeewater en pis ! Toch maar wat beter mijn bekkenbodemspier oefenen na een bevalling !"

Oeps er blijven me maar "stoten" binnenvallen, ik zal maar stoppen nu zeker ???

Groetjes, van je lieve zus die NIET IEDER optreden van Bart Kaëll afschuimde !!!

evy en co zei

dikke trut!!!
hahahaha
Tis wel de bedoeling dat ge uw eigen miskleunsels hier neerpent hè!

Anoniem zei

Ik zal een poging doen...

*mijn rijbewijs behaald
*met mijn splinternieuwe auto de eerste keer de baan op. Een bocht in de parkeergarage te smal nemen en inderdaad... meteen al een fikse deuk in de flank
*niet zelf naar de garage durven/willen voor herstelling en dus Stijn laten gaan :-)
*schoonvader komt er toevallig achter dat onze nieuwe auto al gedeukt in de garage stond maar blijven ontkennen dat "we" iets hadden voorgehad
* naar een concert van Take That geweest en de hele avond "Robbieeeee" geroepen (was 14 jaar toen)
* samen met een vriendin wel vier uur op het voorhand naar Vorst Nationaal gaan om zeker op de eerste rij te staan en fier zijn op ons goed idee
* daar tot de vaststelling komen dat heel Engeland er al stond
* onder schot gehouden worden door de Belgische (!!!) politie (was een misverstand trouwens)
*getrouwd (nog steeds) en zelf heel weinig mensen kennen die de stap durven zetten
* zo hard moeten lachen dat het drinken uit mijn neus liep
* plots in de lach schieten terwijl ik drink zodat ik mijn drinken terug uitspuw over mijn vrienden :-D
* al vaak moeten lachen terwijl het niet het gepaste moment is (vb. tijdens de yoga door de rare houdingen)
* uit de zetel gestapt en mijn teen gebroken
* al vaak gestruikeld en van trappen gevallen in openbare plaatsen (school, discotheek,...)
* met de hak van mijn pump blijven vastzitten in Brussel Noord waardoor ik plots één meter verder op één schoen en één kousenvoet in het station stond, terwijl mijn vastzittende schoen verpletterd werd door pendelaars
*...

Groetjes,
Kim

evy en co zei

Ik weet dat Bart achter die eerste reactie zit maar zo héél toevallig ken ik van hem ook nog een goeie:
Hij zat eens een keertje met papa op een zonnig terrasje in Hasselt in the Century. Papa drinkt altijd Grimbergen. En om eens mee aan te doen met papa, want Bart drinkt normaal geen alcohol, roept hij de ober en zegt heel fier: voor mij een 'hoeibergen' alstublieft.
Waarop de ober: jef?

Beke zei

* een vriendin die pas bevallen was in t ziekenhuis gaan opzoeken. na bijna een half uur hebben zitten zoeken, met de nodige sanitaire tussenstop voor jelle, beseffen dat ge in t verkeerde ziekenhuis zit.
* op (bijna) elk concert van natalia al hebben zitten mee-kwelen.

en zoveeeeel flaters waar ik nu niet op kom. maar ik beloof ze telkens te komen typen als er eentje me te binnen schiet ;o)