29 feb 2008

weekje ziek

Het was al bij al niet zo een geweldige week. Sinds dinsdag ben ik geveld door een serieus etterende angine, dat is op zich niet zo erg, maar die koorst en ellendigheid de ermee gepaard gaat wel. Alsof elk spiertje in mijn lijf moet laten voelen dat het bestaat. Daarbij is Lenne 2 dagen thuis gebleven met een oorontsteking, maar die merkte er op zich niet zo heel veel van, want hij was overdag even opgewekt (lees: uitgelaten) als anders. En dat is hééél plezant als ge zelf nauwelijk de zetel uitkunt! Op een gegeven moment was ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik al zijn dvd's (en dat zijn er heel wat) en speelgoed op en rond mij liggen. Ik kon gewoon de zetel niet meer uit. En lol dat hij had!
En ook Roos haar week was het duidelijk niet. Een slaper als Lenne is ze wel nooit geweest. Meestal heeft ze wel één nacht per week dat ze 's nachts eens een paar keer wakker word. Maar deze week was het elke nacht van dattum, en geen 2 keer, maar minstens een keer of 10. De eerste dagen bewaar je je kalmte, maar vanacht was er teveel aan. Maar natuurlijk, boos doen heeft een averrechtse uitwerking.
Mijn keel is nog een beetje opgezwollen, maar de ellendigheid is weg, Lenne is terug naar school en hopelijk vind Roos haar slaap ook snel terug zodat hier alles weer zijn normale gangetje gaat.

4 opmerkingen:

Lieze zei

Hè evi,...
nie simpel hè zo ziek zijn met klein mannen!
Mama's mogen precies nie ziek zijn!
En die mannen die denken dan dat ze het hele huishouden overpakken wanneer ze nog maar de helft moeten doen!
Allez thuis is dat toch zo... peter verzet de wereld als ik ziek ben, ahum!!!

evy en co zei

ja, toevallig had Mark het deze week ook nog ontzettend druk op het werk, dus het huishouden overnemen kon hij al niet.
Dat is wel waar ja, ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat mijn mama vroeger ooit ziek is geweest, en dat moet ze toch ook wel eens zijn geweest in die 20 jaar dat ik er gewoont heb. Wij hebben idd de tijd niet om ziek te zijn, haha.
Ach ja, het is weer veel beter met me, ik probeer er alleen nog niet aan te denken welke stapels er maandag allemaal op mijn buro gaan liggen. (want dan word ik terug ziek, haha)

evy en co zei

gewoond met een d, ik zag het pas toen ik het overlas, foei

Lieze zei

hahaha ik zag het ook ja!
foei evy, want de vorige evi was met een i, SORRRRYYYY