9 mrt 2008

de band krijgt kinderen

 

Vanmorgen werden we al om 10 uur in het CC verwacht voor een kindervoorstelling van de Amsterdamse 'band krijgt kinderen'.
Deze groep brengt drie generaties die van popmuziek houden, bij elkaar. Stevige muziek, verrassende arrangementen, spannende, mooie en gekke teksten en veel humor.
Papa was dit keer ook meegegaan, en hij voelde zich meteen al een beetje op zijn ongemak omdat hij op het hoekje van de eerste rij zat. Of ik niet met hem wilde ruilen. Maar nee, waarom zou je het podium op moeten?? Papa heeft een beetje 'spotlight' angst.
Maar een half uurtje later was het al zover, haha. Als een Obelix verkleed, moest hij dansen op het podium met een harp in zijn handen. Ik moet zeggen, ik heb me kostelijk geamuseerd! Lenne kroop bijna onder de stoel, omdat hij dacht dat hij de volgende zou zijn. Helemaal uitgeswingt keerden we huiswaarts. Jammer dat ik Roos niet had meegenomen, want zelfs voor haar was het leuk geweest.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: