26 mrt 2008

lenteschoonmaak

Vorige vrijdag vroeg mijn nichtje me waarom ik blauwe oogschaduw onder mijn ogen deed, in plaats van boven mijn ogen. De waarheid komt uit een kindermond of hoe zeggen ze het? Tijd om actie te ondernemen, want idd, ik moet het toegeven, ik loop er al enkele weken als een zombie bij. Moe, ziek (deze maand alleen al 2 antibioticakuren achter de rug) wallen tot achter mijn oren... Voorjaarsmoeheid noemt de dokter het.
Dus ben ik naar het plaatselijk kruidenwinkeltje gestapt, en buitengekomen met dozen vol vitamines voor mijn ijzertekort, ampules voor meer weerstand, koninginnenbrij etc. Uiterlijke schoonheid begint immers vanbinnen. Kwakzalverij noemt Mark het.
We zullen wel zien wie gelijk heeft. Geloven dat het gaat helpen doet voorlopig ook al veel. In afwachting tor de echte zon ga ik eens een keer onder de zonnebank, ook al heb ik daar een bloedhekel aan en hopelijk ben ik tegen dan weer helemaal opgesmukt.

Geen opmerkingen: