24 mrt 2008

sneu

 
Ik hou van grote planten in huis, dus kocht ik een grote olijfboom voor in de woonkamer. Aangezien we veel licht hebben in huis, hoopte ik hem binnen te kunnen houden. Maar helaas, 1,5 jaar later hangt er nog slechts een takje met levende blaadjes aan en heb ik hem genoodzaakt buiten gezet. Hopelijk kan hij terug herstellen want het zou spijtig zijn als hij kapot zou gaan. Plantjes en ik, het is niet zo een goede combinatie. Iemand ervaring met olijfbomen?
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Kim zei

Hallo,

ik ben hier terecht gekomen via de weblog van Annouk.
We zijn ook van Maaseik, Neeroeteren-Waterloos meer bepaald. En we hebben ook een dochtertje van december 2006. Voor het zelfde geld komen ze ooit nog samen in de klas te zitten...

Ik kreeg eigenlijk pas door waar jullie woonden toen ik een paar foto's van jullie huis zag. Want dat huis zag ik altijd tussen de bomen als ik naar Genk reed op controle met mijn zwangerschap. En ik keek altijd even omdat ik het een prachtig huis vind. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld soms is.

Groetjes Kim

evy en co zei

Hallo Kim,

Ik ben trouwens ook van Neeroeteren, maar woon nu sinds een jaar of 5 in Opoeteren, dus mss kennen we elkaar wel van school vroeger, ja, de wereld is soms klein hé.

Anoniem zei

Leuke reacties op je olijfboom-post ;-), haha.

Nee, wat je moet doen is't volgende: je boekt een vliegtuigreis naar Italië in Business Class voor 2 personen. Dan mag je 2 x 30kg aan baggage meenemen. Ik denk dat je Olijfboompje zoiets weegt. Periode: hoog zomer. Je plant je arme boompie daar ergens in de grond. Dan blijf je gedurende 2 maanden ginder, volledig tegen je zin natuurlijk. Ik denk dat ie tegen dan wel opgeknapt zal zijn.

Dat is dan 25 Euro.