16 apr 2008

 

Zelden was ik zo gelukkig als toen ik vanavond in de zetel kon ploffen. In totaal heb ik 21(!) gasten de revue zien passeren sins gisteren. Gisterenmiddag had ik vrij genomen om het feestje voor de familie een beetje te kunnen voorbereiden, (de recepten volgen zeker nog een van deze.) S'avonds was er zijn groot feest, en vandaag kwamen de kinderen van zijn klas spelen.
Ik had alleen dikke pech dat Roos (net nu) de hele nacht heeft gehuild en ik hooguit 2 uur slaap heb gehad.
Dat beloofde dus voor vanmiddag! Gelukkig is Sanne me komen helpen om alles een beetje in goede banen te leiden, want dat was af en toe wel nodig met zulke wildebrassen! De binnenspeeltuin was een alternatief geweest, maar aangezien ze daar vrijdag al met de klas naartoe gaan, vond ik het een beetje te zot. Het weer zat mee, en dus hebben ze fijn buiten kunnen spelen, af en toe moest ik hen even terug fluiten als ze de weg op wilden gaan, (iets wat niet mag is altijd leuker) of de kippen met een stok aan het slaan waren...maar al bij al is het heel goed meegevallen. De georganiseerde spelletjes hebben we achterwegen gelaten, want die hadden vorig jaar al weinig succes. de frietjes, pop corn en ijsjes blijven toppers natuurlijk.
De laatste gastjes moesten de mama's letterlijk naar buiten sleuren, want anders gingen ze niet mee naar huis. Dus het zal wel leuk zijn geweest, hé. Tegen dat iedereen naar huis was, kwamen annick, Yves en Caroline nog even langs om Lenne proficiat te wensen en tegen 9 uur lag hij dan toch eindelijk in zijn bed. Alweer een jaartje ouder.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: