19 mei 2008

Wratjesplaag

Roos heeft nog steeds heel erg last van kleine wratjes. Lenne kreeg er toen hij begon te zwemmen, en aangezien het een soort virus is, en ze vaak samen in bad gaan, heeft zij er ook gekregen. Ik heb ze al een aantal keren laten uitlepelen bij de dokter, bij Lenne zijn ze bijna allemaal weggegaan op die manier, maar roos heeft er ondertussen weer een hondertal.
En eerlijk gezegd, zie ik het niet meer zitten om het nog eens te laten doen, ocharme. Een wratje over het hoofd zien, en het breidt weer opnieuw uit.
Els gaf me vorige week een adres van iemand die wratjes weg 'bid'. Ok, heel raar, maar bij mij heeft het vroeger als kind ook geholpen, wat er ook van waar is.
Met een 'open mind' ging ik zondagmorgen met mijn kids naar die mevrouw toe.
Awel, deze manier had ik nog nooit gehoord, eigenlijk best wel hilarisch: ze nam een klein stukske 'swaars'(dialect voor de vetrand aan een stukske spek) en wreef daarmee over elk wratje. En aangezien Roos vol staat, kunt ge u al niet afvragen! Daarna begroef ze dat in haar tuin, en wanneer het verteerd is, zouden ook haar wratjes moeten verdwijnen.(!) Nu ben ik dus wel heel erg benieuwd of dat gaat helpen. Binnen een drietal weken tot een maand zou ik verandering moeten zien, na twee maanden zouden ze weg moeten zijn. Ik ben echt curieus.

5 opmerkingen:

Lieze zei

het zal allesins geen kwaad kunnen hè!
zeker proberen, het moest maar eens helpen!

evy en co zei

Ja, stel je voor!

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Als dat echt heeft geholpen moet je me dat zeker laten weten.
Lowie heeft ook een soort van wratjes in zijn gezicht. Wij hebben al eens tientallen laten weg doen bij de dermatoloog en geen 2 weken later stond hij weer vol.
Bij Lowie zijn het allemaal kleine bolletjes onder aan zijn kin en het is ook bij hem begonnen vanaf het moment dat hij naar de zwemles (lees watergewenning) is gegaan.

Anoniem zei

klinkt gek. Maar baat het niet schaadt het niet (of zoiets, spreekwoorden en zegswijzen is nooit mijn sterkste ding geweest)

Anoniem zei

We should have a great day today.