1 jul 2008

hoe zit het nu met de wratjes???

 

Een tijdje geleden ben ik naar een mevrouw geweest om Roos haar waterwratjes te laten wegbidden. Ik was al enkele keren naar de dokter geweest om ze te laten weghalen, maar telkens kwamen ze terug. Ik had van Els haar nummer gekregen, en ik dacht baat het niet, dan schaad het niet...
Awel, alles wat die merouw vertelde, bleek te kloppen. Na een maand werden alle wratjes groter, ze kwamen uit hun wortels, en geleidelijk aan zie ik ze een voor een weg gaan. Niet te geloven hé!
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Lieze zei

iiii best wel wat akelig eigenlijk!
super voor roos... maar best wel vreemd hè!

wel immens speciale en mooie foto trouwens

evy en co zei

ja, ik vind het heel vreemd. Je kan er allerlei rationele theorieen bij bedenken, maar toch blijft het vreemd. Uiteindelijk zouden die wratjes ook wel vanzelf zijn weg gegaan, maar ze had ze al minstens een half jaar, dus het zou wel heel erg toevallig zijn dat ze net nu weg gaan.

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Amai!!
Mag ik dat telefoonnummer ook even zodat ik met Lowie eens langs kan gaan.
Birgitte

Lieze zei

je kan het toeval noemen, maar dat zeggen ze altijd bij dat soort zaken,... ge zijt er al zo lang mee bezig al vanalles geprobeerd en net nu zouden ze vanzelf zijn weggegaan???

Ik geloof er nu toch wel in

Beke zei

ik geloof daar ook in. dat is het bovennatuurlijke. "HET" dat we nie altijd kunnen verklaren. hoodoo voodoo medicine ;o)

of hocus pocus zoals gij zegt. hihi.

de foto's zijn idd weer heel mooi.

T

Anoniem zei

Lang leve het wrattenzwijn!!!

Anoniem zei

Voor alle duidelijkheid: ik bedoel daar natuurlijk de "zwaarzen" van het varken waarmee die spirituele vrouw haar wratjes heeft ingesmeerd..