24 jul 2008

this is the life



 

 

 

 

Eindelijk zomer!
Als wij niet naar het zuiden gaan, laten we het zuiders weer toch tot bij ons komen. Eindelijk! Vanmorgen is Lenne met Yves naar de kriebeltuin gegaan, en namiddag is hij bij ons blijven spelen in het zwembadje. Tussen hun shiften door zijn Werner en Annick nog blijven eten. Ik had een zuiderse scampi-salade gemaakt en zij hadden de bubbels bij, hmmm. Net alsof we zelf op vakantie waren. Lenne en Yves hebben fijn gespeeld alhoewel ik hen heel dikwijls uit elkaar heb moeten trekken. Lenne zijn oren zijn tegenwoordig ergens op Saturnus geland en niet veel helpt om hem een beetje te doen luisteren. Niet kunnen verdragen dat iemand aan zijn speelgoed zit, Roos constant plagen, dingen uitsteken waarvan hij weet dat het niet mag...om zot van te worden. Toen ik het zo moe was, heb ik hem een half uur zijn kamer op gestuurt en dit bleek toch zijn effect te hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat ziet er gezellig uit!
Dat is voor mij ook zomer, laten we hopen dat we nu vertrokken zijn met het goeie weer...

PS: Emma heeft net het zelfde zwembadje als jullie, geweldig ding hé!