6 aug 2008

award


Ik kreeg van Kim een award voor mijn blog. Dank je wel hiervoor. Alhoewel ik vind dat mijn blog meer op een fotoboek lijkt voor vrienden en familie, zijn er toch een heel aantal andere mensen die af en toe een kijkje komen nemen. Ik blijf me verbazen! Zelf heb ik gekozen voor een aantal pareltjes tussen de blogs die ik zelf enorm graag lees. Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die mooi kunnen schrijven en dingen op de juiste manier kunnen formuleren, om te lachen of juist niet.

lilith: Een hippe, coole madam, ze is gewoon geweldig leuk om te lezen! Redactrice bij Story en aan een eigen boek bezig, terecht.

kleine Clarisse: Ook deze madam ken ik niet persoonlijk, maar af en toe staan er echte juweeltjes tussen.

Tanja grappig, alhoewel haar blogfreuqentie toch iets wat aan de lage kant is, maar allez, als vriendin heeft ze een streepje voor.

madam zsa zsa: als ik haar blogs lees heb ik al bijna een schop in mijn handen om aan een moestuin te beginnnen, om te zwijgen over de naaicusrus die ik zéker ga volgen!

lara: minstens 1 maal per week ging ik op haar site kijken die ik via Inge had leren kennen. De blog vertelde het verhaal van het prematuur kindje Lara vanuit haar eigen oogpunt bekeken. Helaas is ze 2 weken geleden gestorven op 14 maanden. Haar vechtlust en wilskracht blijven me verbazen.

de blogs van an en kim: omdat ik wil weten wat mijn nichtjes allemaal uitspoken!

zeven blogs is wel heel erg beperkt, want er zijn er zeker die ook nog de moeite waard zijn, maar voila..

*Regels van de Award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen.
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende site.

Geen opmerkingen: