23 sep 2008

weekend



Dit weekend hadden we nog eens een avondje onder ons twee gepland. Eigenlijk was het Mark zijn vaderdag cadeau die een klein beetje later is uitgevallen:-)
Eerst lekker gaan eten in de pocomatto en dat is echt de moeite als je van Italiaans houdt. Heerlijk ook om nog eens rustig te kunnen eten zonder de kids, zodat je de rekening bij wijze van spreken niet samen met je bestelling hoeft te vragen.
Daarna zijn we naar de voorstelling ‘EELT’ van Wouter Deprez gaan kijken in CC Hasselt. Ik was al fan, maar nu ben ik het helemaal. We hebben ons zo kriek gelachen, dat de tranen over mijn wangen rolden, terwijl het bij momenten zeer ontroerend kon zijn, knap als je dat kan brengen. Daarna wilden we nog naar de kermis gaan, maar aangezien Mark zondag de hele dag moest werken en ik Lenne om 9 uur moest gaan halen voor een volgende voetbalwedstrijd zijn we maar op tijd ons bed in gegaan. Zondagmorgen heb ik dus voor de verandering langs het plein gespendeerd en als beloning mocht ik alle voetbaltruitjes van de ploeg uitwassen. Het was dat of de kleedkamers dweilen. Voetballersmama zijn, tis bij wijlen niet gelachen! Namiddag was het echt wel tijd om het huis een beetje op orde te brengen, soep te koken, aan de strijk ben ik zelfs niet toegekomen, dat belooft voor de week. Om 4 uur was er met Lenne en Roos geen huis meer te houden en hebben we ons bijeengepakt om een ijsje te gaan eten en vervolgens nog even naar het plankenpad te gaan. (waar mijn buggy bijna in de beek is gevallen, gelukkig is dat net voorkomen door een snelle interventie van Lenne:-) Thuisgekomen hebben we zelf pizza's gemaakt, heeft papa nog een spelletje stratego met Lenne gespeeld. Ik begrijp niet waar Mark het geduld vandaan haalt om dat met Lenne te doen. Je ziet hem zo zijn vlag van plaats veranderen onder het spel!!!Foetelen, niet te doen en o wee als hij aan het verliezen is! Daarna werd het tijd om stilletjes te gaan slapen..

Geen opmerkingen: