21 okt 2008

een jongen

Ik heb Mark kunnen overtuigen om tussen 2 afspraken door even met me naar Lommel te sjeesen om een pretecho te laten maken. We waren ruim op tijd gegaan, want het was zonder afspraak, zodat we gelukkig als eerste al na 10 minuten naar binnen mochten. Ik had nog nooit een 4D echo laten maken, en vond het wel een leuke herinnering voor later, een kwartiertje film in een mooie dvd box. In tegenstellig tot die ruisige 2D foto's kon zelfs Lenne heel goed het hoofdje van de rest onderscheiden. Niet dat je het levensecht ziet, maar toch herkende ik er al het typische Lenne en Roos babyhoofdje in, rond hoofdje, hetzelfde profiel..gek eigenlijk toch.
Op een gegeven moment dacht ik ook een piemeltje te zien (ja, ik was me weer aan het focussen tussen de benen), toen heeft ze het beeld ingezoemd voor nader onderzoek, maar bleek het toch de navelstreng te zijn alhoewel ze er eerst ook van overtuigd was. De baby had geen goesting om veel show te geven en sliep in een ruk door. Zelfs na hevig geschuddel met de buik had hij geen zin om zich een keertje te draaien. Ze kon dus nog geen uitspraken doen over het geslacht. Misschien heb ik binnen 2 weken meer chance, anders wordt het wachten tot januari. Of medisch alles in orde is, dat word daar niet gecontroleerd, maar als ze iets abnormaals ziet, geeft het ze het wel aan. (nu hoop ik toch dat tenminste één iemand geschrokken was van de titel, haha)

8 opmerkingen:

inge zei

Ik dus! Hahaha, ik verschoot dat je het zomaar op het net zou gooien ;o). Geniet nog maar van de baby! Uit je verhaal kan ik opmaken dat het echt wel een verrassingetje was. Je moest eens weten hoe groen ik zie ;o). Gras in hoogzomer na een regendag is er niks tegen ;o)

Lieze zei

we zijn dan toch al met twee!!!
ik was er ook mee weg!!!

en groen!!
inge, ik ken er alles van!!

Anoniem zei

en ja geen twee zonder drie(!) ik had iets van , allez dat kan ze nu toch niet maken, ze weet dat ik het niet wil weten.gelukkig weet de baby nu al wat hij of zij wil en houdt het nog super spannend. PS veel zieken hier in de opvang, heb het mega rustig.groetjes els en co

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Ik sluit me bij de rest aan! Ik schrok me een hoedje! Ik ben ervan overtuigd dat jij het geslacht tot op de laatste seconde geheim gaat houden.
Je hebt door die echo wel een heel leuk aandenken voor later.
Geniet noch van de zwangerschap en achter 2 weken verwacht ik een serieus bericht op je blog. :-) :-)

Unknown zei

Hoi,

Jullie kennen Evy toch niet goed hoor! Dat is gewoon een jongen, maar met haar zogezegd "misleidende titel" wil ze gewoon polsen naar jullie reacties hierop !

Dus bij deze : welkom kleine neef !

Tante Kim

Unknown zei

Hoi,

Jullie kennen Evy toch niet goed hoor! Dat is gewoon een jongen, maar met haar zogezegd "misleidende titel" wil ze gewoon polsen naar jullie reacties hierop !

Dus bij deze : welkom kleine neef !

Tante Kim

PAnnouk zei

Leuke herinnering!

Ik heb bij de twin zo een 2 uur een echo gehad. Ik deed mee aan een sessie echotoestellen-testen vergaten de pipo's toch niet op play te duwen!

En een meisje of een jongen ... we horen het wel ;) ik moet wel toegeven dat toen ik de titel zag dat ik dacht "potverdikke weten ze het nu toch al?"

Anoniem zei

Ik was er eerlijk gezegd ook helemaal mee weg. 't duurde zelfs even voor ik het doorhad...