27 dec 2008

eerste week kerstvakantie

 

 

 


De eerste week van de kerstvakantie is een beetje een tegenvaller geworden. Roos is zelfs al aan haar derde antibioticakuur van deze maand toe. ELke keer als haar kuur om is, krijgt ze binnen de 2 dagen opnieuw een flinke oorontsteking. Maandag moet ze naar het ziekenhuis om buisjes te laten zetten. Normaal zouden we wachten tot na de feestdagen, maar zo kunnen we natuurlijk ook niet verder.
Maar ja, mss wel beter nu dan binnen 3 maanden, hopelijk zijn dan haar rusteloze nachten om, zodat we er maar eentje hebben om s nachts voor op te moeten:). Zelf voelde ik me de laatste tijd ook niet zo goed in mijn vel, en natuurlijk, net wanneer we allemaal vrij hebben word ik ook goed ziek. Vier dagen op rij heb ik boven de 39 koorts gehad en heb ik de kerst halvelings op de zetel doorgebracht. En dan is het echt afwachten en uitzieken als je niks mag innemen. Ondertussen zijn Mark en Lenne ook geveld door het griepvirus en zijn we allemaal uitgeteld. Niet echt een feeststemming hier in huis dus. Fingers crossed dat het volgende week weer beter gaat, want dan staat Roos haar verjaardag op de planning.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: