18 dec 2008

facebook

Er is de laatste tijd veel om te doen geweest, en dat wekte natuurlijk mijn nieuwsgierigheid. Sinds deze week sta ik ook in het grootste smoelenboekske van het world wide web: facebook. Na amper 5 minuten sprak ik af met mijn 'beste vriendinneke' van de lagere school, die ik trouwens al jaren uit het oog was verloren. Een dag later vond ik bijna al mijn medestudenten van de kunstacademie terug ofwel zij mij. Dus hoeveel commentaar en bedenkingen er ook kunnen gegeven worden, het blijft een fantastische uitvinding. Je staat er haast niet bij stil hoe akelig klein onze wereld wordt. Blijft natuurlijk de vraag: hoever ga je hierin gaan?
Wat blijft privé en wat mag iedereen weten?

2 opmerkingen:

Lieze zei

het voordeel is, dat je je account zo kan instellen dat enkel je toegevoegde vrienden alles kunnen zien... dus dan bepaal je toch zelf wie wat kan zien en niet...

ik vind het ook super!

inge zei

Ik ben ook verkocht...