24 feb 2009

Carnaval

 

De carnavalvakantie is weeral begonnen, Lenne is gek van star wars (net als zijn papa destijds) en heeft zich een darth vader kostuum gekocht dit jaar. Roosje gaat morgen Carnaval vieren bij Els verkleed in haar grote held bumba. Zolang ze zich niet moet schminken is het goed voor haar. Vorige week kwam ze geschminkt als een halve tijger thuis, toen was ze het grimmeren meer dan moe geweest.
Het beloofd dus weer een drukke vakantie te worden voor de kinderen. Twee dagen kriebeltuin, morgen gaan we met de hele klas van lenne naar de binnenspeeltuin, kindjes komen spelen en vrijdag heeft hij verjaardagsfeestje van 2 klasgenootjes. Alhoewel het heel plezant is, is het ook een stuk drukker en dat voel ik toch wel een beetje aan mijn buik. Maandagnacht dacht ik even dat het zover was, om vijf uur werd ik wakker van hevige buikpijn, weeen die toch elke 5 a 10 minuten terugkwamen. Aangezien ik bij de twee andere altijd ben moeten binnengaan met gebroken vliezen, en niet met weeen, zat ik daar weer als een kip zonder kop:) Toch maar Mark wakker gemaakt, eventjes rechtop gaan zitten, en toen begon het na een half uurtje te minderen. Gelukkig hadden we de oma en opa nog net niet uit hun bed gehaald:) Ik heb het al twee maal meegemaakt en toch blijft het spannend, gewoon omdat je niet weet wanneer het moment gaat aanbreken. En raar maar waar, ik ben dit keer meer zenuwachtig als bij de andere twee, waarschijnlijk omdta ik weet wat moet gaan komen:) Hoe dan ook, ik hoop dat hij of zij nog minstens 2 weekjes blijft zitten.
Posted by Picasa

1 opmerking:

Ina zei

Toen het hier eventjes stil bleef dacht ik al ,het zal toch al niet zover zijn; Nog even bijhouden dat wondertje
Groetjes