11 mrt 2009

laatste bezoek aan gynaecoloog

Afgelopen maandag had ik alweer mijn laatste bezoekje aan de gynaecoloog. De baby is goed gegroeid de afgelopen weken en beloofd weer een flinke baby te worden. Met nu al een hoofdje met diameter 9.4cm hoop ik toch dat hij/zij zijn of haar huurhuisje zal verlaten VOOR de overige 6mm erbij gegroeid is. Ik zal er maar niet aan denken dat de baby eventueel nog 4 weken kan blijven zitten, ai ai. Ik had gehoopt ondertussen al een paar cm ontsluiting te hebben na een paar zeer woelige nachten, maar moet het voorlopig met een klein centimeterke stellen. Nog 9 te gaan! Maar wie weet, het kan snel gaan, vanavond is het volle maan of wie weet, op vrijdag de dertiende?

2 opmerkingen:

annava zei

Spannend! Hou ons op de hoogte he :)

evy en co zei

Wat is er trouwens met jouw blog gebeurd?