1 apr 2009

kleine lieve MATS

 
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Ilse zei

Deze mama van ook een Mats (die af en toe op dit blogje eens komt lezen) wenst jullie van harte proficiat met jullie prachtige derde spruit.

Geniet er met volle teugen van want bij een derde kindje lijkt het allemaal nog veel sneller te gaan dan bij de vorige twee.

Ilse, mama van Arne, Mats en Nand

inge zei

Proficiat!!!! Hij is er dan toch uit geraakt. Doeme, ik had toch echt op een meisje gegokt ;o). Tis wel een schoneke he. Geniet er van!

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Gefeliciteerd!!!
wat een pracht kereltje!!

Rudi zei

Chance dat hij niet op zijne petere lijkt..

Anoniem zei

puik werk geleverd en yes ook ik heb" mijne" jongen, blij dat ik er weer mag bij zijn om ervoor te zorgen dat hij het naar zijn zin heeft.
groetejs en fijn weekend els en co

Mira en Robe zei

Proficiat Evi en Mark,

mooi manneke met een mooie naam, die hopelijk voor veel mooie momenten in jullie gezinnetje zal zorgen.
Hopelijk stellen jullie het goed!
Geniet ervan!
Johan, Debora en Mira

saarrah zei

Ik was al een tijdje niet kunnen komen piepen en vroeg me af hoe het met je ging.Tot ik vrijdagnamiddag stond aan te schuiven ad kassa vd wereldwinkel en wie zag ik daar voorbijkomen gehuld in een draagdoek .... jullie met de nieuwe aanwinst.Geweldig en een dikke proficiat!

Mira zei

Proficiat met jullie zoontje Mats!

Van over enkele weken kom ik op jullie blog kijken omdat ik ook hoog zwanger ben (via Inge's blog). Gisteren is echter gebleken (door het zien van het geboortekaartje) dat mijn man een neef is van Mark (de wereld is toch klein hé).

Geniet ervan samen!

Groetjes Mira, Raf, Timo en ...

evy en co zei

@mira: OOh, geweldig. De wereld is idd klein!
Is dat de Raf die Bumba heeft ontworpen? (dat is nml. Roos haar held)
@Sarah: ja, ik was content dat ik er terug uit kon, zonder constant te moeten puffen:)