27 apr 2009

Leuven

 

 

 

Mark moest vrijdag voor zijn werk in Leuven zijn, en omdat het maar een opmeting was die hooguit een half uur zou duren besloot ik mee te gaan met Roos en Mats voor nog eens een 'ontspannend' dagje shoppen en een bezoekje aan Sanne. We hadden net de afslag Leuven genomen en Roos kotst haar zelf helemaal over, dat begon al goed. Eenmaal in Leuven had Mats aardig zijn best gedaan in zijn pamper en kon ik hem van onder tot boven terug zuivere kleren aandoen. Terwijk ik dat deed, plaste hij in een boogje mijn hele jeansbroek nat. Met kinderen weggaan blijft altijd een avontuur. Maar we hebben wel genoten van de terrasjes op de muntstraat en de oude markt.Zouden er trouwens ook studenten zijn die echt in de les zitten als het zonneke schijnt??
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

annava zei

Die eerste foto vind ik wel zeer grappig:)
Met kinderen weet je inderdaad nooit wat je te wachten staat...

Lieze zei

ik geloof er niks van!