12 mei 2009

Mats

Er is nog altijd geen verbetering in Mats zijn gehuil. Zes weken onophoudelijk geschreeuw begint ook voor mij zijn tol te eisen, ik ben compleet doodop,kan zelfs mijn hoofd niet meer draaien zonder een barstende hoofdpijn te voelen. Niks in het huishouden gaat zonder luidkeels geschreeuw op de achtergrond en dat is zoooo vermoeiend en zielig voor hem. Ik wil hem dan oppakken, maar dat gaat soms niet en dus moet ik hem af en toe gewoon laten schreeuwen. (niet huilen maar schreeuwen)
Ook de combinatie met de andere 2 kinderen is moeilijk nu. Zo kreeg ik hem gisteren bijvoorbeeld eindelijk stil na 2 uur gekrijs op mijn arm, en 5 minuten later begint Lenne vanuit zijn kamer te roepen en te roepen. (AANDACHT)Ik dacht dat er iets aan de hand was (zo schreeuwde hij toch) maar hij moest gewoon zijn kersenpitkussen hebben. Eens boven begon de hele ceremonie opnieuw. Tegen dat Mark thuis was lagen er twee stukjes ellende op de zetel. En dat op zijn verjaardag:(
Omdat het zo echt niet meer langer kan, heb ik een dubbele afspraak gemaakt, eentje bij de kinderarts en eentje bij de osteopaat. Gisteren mocht ik al langs bij de osteopaat voor een 'korte' afspraak. Ik kom daar binnen en na 30 seconden was ik terug buiten, daarom noemen ze dat waarschijnlijk al een korte afspraak. Hij voelde eens op bepaalde plaatsen en dat was het. En daarvoor heb ik 1.5 uur moeten rijden en dat kan ik morgen opnieuw doen.Volgende dinsdag mag ik dan mijn verhaal doen. Ik blijf vraagtekens hebben bij dat hele osteopaat gedoe, maar ik doe het maar omdat iedereen het mij aanraad, soit. Zelf ga ik liever bij de kinderarts langs en daar heb ik donderdag een afspraak. Mij maakt het niet uit wie hem helpt, als er maar eens verbetering komt want dit kan echt niet meer verder zo. Hij slaapt hooguit 3 a 4uurtjes per dag in zijn park. Voor de rest is het troosten op de arm, in, de draagzak...

6 opmerkingen:

annava zei

Maar evy toch, dat klinkt erg vermoeiend, haast onmogelijk om te blijven volhouden. Tgo, ik hoop dat je snel een oplossing vindt! Veel succes en wat goeie moed!

Evy zei

Wij kunnen alleen maar meeleven en hopen dat er snel verbetering komt. En begrijpen dat het echt wel lastig begint te worden. Misschien oma ofzo eens een uurtje laten babysitten zodat je er eventjes uit bent...

Karen zei

Goed dat je die twee afspraken gemaakt hebt.Baat het niet, dan schaadt het niet! Eline schreeuwde de eerste weken ook erg veel. Bij haar is het beginnen te verbeteren toen ze gaviscon kreeg tegen de (verborgen) reflux. En ondertussen mag ik zeggen dat ze het meer dan prima doet. En inderdadd misschien eens hulp in het houshouden inroepen, of even een oppas. Succes!

Karen zei

Oeps, inderdaad en huishouden moest dat zijn. Typen met een slapende baby op de arm is niet echt gemakkelijk... :-)

Ina zei

Ik ben ook van mening dat een huilende baby iets wil vertellen dus blijven zoeken en je niet laten afschepen. Ze hebben allemaal wel eens een huiluurtje maar niet een ganse dag. Veel succes!

Anoniem zei

Dat klinkt echt erg ja. Emma weende de eerste maanden ook heel veel. Maar ze sliep door de dag wel veel meer dan Mats zo te horen.
Ik hoop echt dat je snel een oplossing vind!