14 jun 2009

molenheide

 

 

 

 

Zaterdag zijn we nog eens op bezoek gegaan bij de kabouters in Molenheide. Lenne was al een tijdje aan het vragen om te zwemmen, maar met 3 kids vind ik het een hele klus om het een beetje overzichtelijk en veilig te houden. (want wat verlies je ze snel uit het oog). Roos wil lenne natuurlijk de hele tijd achterna (in het diep) maar ik kan Mats niet alleen laten, dus het was af en toe niet zo eenvoudig. Toch hebben ze zich reuze geamuseerd, en waren wij (allez, ik) niet overstressed tegen het einde van de dag:). De kleedhokjes toestanden heb ik toch aan mark overgelaten, die kan zich daar net iets rustiger bij houden. Ik word al zot als ik mezelf op 1 vierkante meter moet aan en uit kleden, laat staan met nog 3 kids daarbij.(die familiehokjes zijn toch altijd bezet)
Afgesloten hebben we met een bezoekje aan de Mc donalds, mmm, dat kan soms toch wel eens smaken.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Anoniem zei

super dat jullie eindelijk een beetje mogen genieten.
els en co

PAnnouk zei

je merkt aan de blogjes dat Mats het beter doet en jullie weer tijd hebben voor leuke dingen ipv huilen en troosten! FIJN ZO !