1 jul 2009

eerste vakantiedag



 
De roosjes in de opblaasboot. Mijn Roos vond er maar niks aan, met als gevolg dat ze er onmiddelijk uit wilde en dat zelfs ik er niet meer op mocht gaan liggen of het was paniek.
 
Lekker relaxen in de halve tent.
 
Surfen op het water: net echt
 

De eerste leuke vakantiedag zit er alweer op! Vanmorgen om 10uur vertrokken we al richting zwembad, gepakt en gezakt al gingen we voor een week naar zee:) De frigobox, opblaasbootjes, de relax .. Ik had zelfs 2 kannen met water meegenomen voor Mats zijn tubby tub, moest er ginder geen kraantjes water te vinden zijn:). Ik had Lenne wijsgemaakt dat ik vond dat er te weinig water in het zwembad zat en hij had het er al bijna bijgekieperd. Ge kunt ze toch alles wijsmaken:)
Lenne, Bernd en Flor hebben zich geweldig geamuseerd (met de gewoonlijke ruzies zo nu en dan). Roos is minstens 200 keer van de glijbaan af gegaan, terwijl ik langs haar stillaan in een kreeft aan het veranderen was. In de namiddag is Mark nog even nagekomen, waar ik wel blij om was want 3 kinderen in de gaten houden in en rond een zwembad is soms wel stressie. Na zeven uur water en fun hebben we onze spullen bijeengepakt om richting thuis te vertrekken.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: