9 jul 2009

mijn drie telgen


Ik ben nog steeds op zoek naar een betaalbare fotograaf die mij een aantal foto's kan maken van mijn telgen. Maar geen enkele fotograaf is natuurlijk bereid om me de foto's op cd-rom met hoge resolutie te verkopen. (Ik zou nml graag een grote canvas laten maken voor in de hal en die fotografen vragen daar serieus voor door, 3 x keer meer dan bv in de hema.) Ik hou ook niet van saaie kinderfoto's, en dat is dan ook nog wat de meeste fotografen te bieden hebben. Nu heb ik wel een leuke gevonden, Angelsandelfs. Maar misschien kan ik beter zelf eens proberen, als ze tenminste willen meewerken en ik een beter toestel aanschaf:) Meestal ben ik net 5 seconden te laat en dat is zoooo frustrerend:)!

9 opmerkingen:

PAnnouk zei

Net gaan piepen ... dan zult ge nog veel moeten oefenen en goed moeten leren photoshoppen ;o)

Annelissen geeft wel alle foto's mee op dvd. Ik ga denk ik, in augustus even in haar nieuwe studio langs.
www.annelissen.be

PAnnouk zei

of we kunnen misschien enkele limburgse sessies op 1 dag plannen en haar naar hier laten komen met haar kroost ;o)

evy en co zei

Ja, dat weet ik. Had ik ook al aan gedacht, maar om helemaal naar Gent te gaan, dat zie ik niet zo zitten. Een Limburgse sessie zie ik wel zitten:)

ilse zei

Ik heb van m'n drie gasten een foto's laten maken samen met de oudste zijn communiefoto's. Ook gevraagd of ik de foto's op CD kon hebben. Geen probleem, er is me gewoon een vast bedrag aangereken (en voor het nemen van de foto's was het gewoon een 15 euro bovenop de kost voor de communiefoto's.)
Het was wel niet evident om een paar goeie foto's te krijgen en er kwam wel wat creativiteit aan te pas maar het resultaat is super.
De fotograaf:
http://www.fotobw.be/

Ik post van't weekend de 'mijn boys foto' wel op mijn blogje.
Groetjes!

inge zei

Ja, ik doe mee met die Limburgse sessie!!

Mira zei

Ik geloof dat ik zo'n limburgse sessie ook wel zie zitten. Mooie foto's op haar site!!

Evy zei

Ik ken, jammergnoeg het probleem. Als de fotografen zo blijven doorrekene, dan moeten ze niet komen klagen dat ze geen werk meer hebben. Het is een schande! Nou ja ze moeten ook hun brood verdienen natuurlijk. Bij ons ging het zo: Ik kreeg een bon van mijne vent voor een fotoreportage. Ik mag 6 foto's kiezen (van 9 op 13 cm, wat ben je daar nu mee????) en de bijbestellingen zijn enorm duur. De contacten liggen hier nog, ik kan maar niet kiezen en ook ik krijg de foto's niet op cdrom... Jammer...

Anoniem zei

Evy de papa van ciara en Amelie die hier vroeger waren, is gestart als fotograaf in bijberoep. Heeft eigen site www.fotopeter.be de moiete waard denk ik. PS ik vind je foto's niet slecht hoor! hebt ook prachtige modellen

els en co

Nathalie zei

Mooie foto's. Je laat mij ook maar iets weten voor de limburgse sessie. Wie weet kan ik ook aanwezig zijn met mijn mannekes!