13 jul 2009

Wie doet mee?

Ik heb contact opgenomen met Ann Nelissen, en ze ziet het wel zitten om tot Limburg te komen als er een aantal mensen zijn die hun gezinnetje willen vereeuwigen.
Dus als je geinteresseerd bent laat je maar iets weten, het werkt zo:
125 euro voor 50 tot 100 beelden op dvd, hoge resolutie in kleur en zwart wit. Zelf kan je dan bv bij hema een canvas laten afdrukken of fotobehang laten maken van je kidsetc...
Wie is Ann Nelissen: persfotografe van de standaard en zelfstandig fotografe. Je kan haar site bekijken door links op mijn blog bij Ann, manou en nina te klikken.
Jullie laten maar iets weten.

12 opmerkingen:

inge zei

Ik!

Lowie, Amelie, Davy & Birgit zei

Zeker weten wij!!
Laat maar iets weten

Evy zei

DOEN dames, doen, wij hebben 110 euro betaald voor 6 minifotootjes. Had ik het maar geweten...

PAnnouk zei

Evy, je man mijn tip ter harte ;o) Ik doe ook mee want anders ging ik tot bij haar gaan, hihi

Moeten we dan best een studio regelen voor haar?

Mira zei

Wij zijn ook geïnteresseerd!

evy en co zei

Aan Annouk: ik zal eens vragen, ik denk dat ge dan het mooiste reslutaat krijgt mss. Ken jij ergens een studio die je kan huren?

Anoniem zei

Ikke doe ook mee !

Kim

PAnnouk zei

Evy, hou je me op de hoogte via mail?

saarrah zei

ik zie dat ook wel zitten !

Katleen zei

Als het nog kan, zijn wij ook kandidaat...

Lieze zei

als het nog kan ben ik ook wel geïnteresseerd...

Anoniem zei

hallo,

pc is gecrasht.. volgende week nieuws..

doei
groetjes,
evy