30 okt 2009

7maanden

 

 

 

Gisteren moest ik op controle bij kind en gezin. Kom ik bij de dokter binnen en zet mijn 'bolleke' op de tafel. Mats gaat al heel parmantig zitten in kniezit. Ahhaahh, zegt de dokter, 'onze boedha'. Dus dacht ik, ik maak hem vandaag eens een kuif zoals zijn grote broer, zo ziet hij er miscchien net iets gestroomlijnder uit:) haha..
Och, ja, hij gaat mee met zijn curve. 9.230kg(P75) en 68cm(p25) groot. Ik vind zijn wangetjes in ieder geval om in te bijten!
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Kim Driesen zei

Hij is super mijn matsie-patsie :-)

Tante Kim

Sanne zei

Wat 'n schatje!

Tantje..

els en co zei

je hebt gelijk els en co

Anoniem zei

Super schattig! Hij is idd om op te eten :-)

Groetjes,
Kim

Mira en Robe zei

Oooh wat een lieveke!!!
Wij zeggen altijd tegen ons Mira: "bollieke", maar niet echt terecht. Met haar bijna 16 maanden weegt ze exact 200gram minder dan jullie stoere boeddha!