19 okt 2009

ons kraaiennest

 

Het verbouwen, of liever gezegd, ons huis 'afwerken', gaat hier nog steeds verder. Momenteel is Mark bezig met het buro/speelruimte en heeft hij mij al meermaals verwenst met mijn vloerkeuze, denk ik. Zeker als ik daarbij ook nog de moeilijkste beits-kleur kies. Maar na bijna 5 dagen vloer leggen, schuren, beitsen, opnieuw schuren en vernissen is hij zo goed als klaar. Nu de wanden nog een witte verflaag geven, enkele tabletjes, de verwarming afwerken en het is klaar!
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

ann zei

Goed gewerkt Mark!
Je kan er wat van,mooi!

Rudi zei

ja dat ziet er mooi uit! Ideaal voor de oesterbar met nieuwjaar, kan je het vuurwerk mooi op achtergrond zien.

Kim Driesen zei

Ja inderdaad, idele ruimte voor een feestje !

Zo bij deze hebben we onszelf weer eens uitgenodigd :-)

Groetjes Kim

annava zei

amai, schone ruimte zeg!
Volgens mij hebben jullie een prachtig huis

Karen zei

Heel mooi! Wat een mooi en open zicht van daarboven...