30 jan 2010

Roos gaat tunneren (zoals ze het zelf zegt)

 

 
Posted by Picasa

Op zondag sta ik meestal voor 10 uur s'ochtends ergens op een koud plein Lenne toe te juichen. En dat is vroeg voor een avondmens als mij. Niet dat ik dan niet wakker ben, maar aangekleed en er presentabel uitzien is toch net dat tikkeltje anders. Wetende dat ik vroeger zelfs in pyama naar de bakker durfde te gaan, en mij dikwijls om 4 uur s middags nog moest omkleden. Maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb drie kinderen en dat betekent dus ook minstens 3 hobby's. Dus sinds kort hoort relaxed wakker worden op zaterdag er ook niet meer bij. Roos gaat 'tunneren'. Turnen dus, of kriebeltuinen zoals ze dat noemen. En geweldig dat ze dat vindt. Om nog maar te zwijgen over de plannen die ze daar maakt, want ja, om 10uur is de turnles al gedaan en moet de dag nog beginnen.

1 opmerking:

Nathalie zei

Staat ze hier ergens op de foto's? Het lijkt idd erg plezant allemaal.