10 okt 2006





de eerste foto van lenne's broer of zus
(voor de leken onder jullie: dit is het hoofdje en 2 handjes aan de rechterkant)

Hallo iedereen,
het is al weer even geleden dat ik nog een berichtje heb achtergelaten op mijn blogger
Niet dat het aan de inspiratie lag, maar na 2 weken 'verplichte rust' en massa's tijd om te schrijven mocht ik dan toch terug gaan werken van de dokter. Joepie, terug onder de mensen en 8 uur op een oncomfortabele bureaustoel (door)liggen vergezeld van de nodige versnaperingen om de dag door te komen!
De pret heeft alleen niet lang mogen duren want na 3 dagen terug in 'de werkroutine' werd ik 's nachts wakker met hevige buikkrampen, (was het omdat ik net iets te intensief aan het dromen was dat ik moest bevallen) dus dan maar naar het ziekenhuis....
Verdict: platte rust tot eind december en elke 4 uur weeënremmers. (kan ik alvast terug oefenen aan de onderbroken nachten.) Ondertussen gaat het prima, begin te wennen aan de medicatie (blijf toch al op mijn benen staan...) maar nog niet aan de rust!
Wat doet een mens als hij 14 uur per dag in de zetel moet plakken??? ???
Een week heeft het geduurd vooraleer ik hier een zinnig antwoord op kon bedenken: breien
Ok, niet meteen de meest hippe hobby, en na 3 keer opnieuw beginnen ben ik er al achter dat ik nog steeds hetzelfde 'natuurtalent' ben als in mijn kinderjaren.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een jongen of een meisje, wie zal het zeggen? Of zal mama zich vroeg of laat toch verklappen?
Grtjs
Ange

evy en co zei

nee, nee, ik verklap mij niet.
Het moet een verassing blijven, hé