2 nov 2006

herfstvakantie
















Ook voor Lenne is het herfsvakantie, en dus tijd om leuke dingen te doen. Maandag is hij met Jelle naar pretland geweest in Hasselt. Een heel leuke binnenspeeltuin, alleen stinkt het er verschrikkelijk.
Als je buiten komt ruiken je kleren alsof je drie dagen in een bejaardentehuis met muffe tapijten en sanseveria's hebt vertoefd.
Gelukkig moesten we dit keer een enquette invullen, waarop we dit 'minpuntje' even hebben kunnen aanhalen.
Woensdag is hij gaan wandelen in het bos met papa, ome rudy, Emily en oma en opa. (terwijl ann en ik fijn in de zetel hebben geluierd, sommige mensen profiteren even mee van mijn dikke buik, haha, Ann bleef nml. bij mij voor het geval ik plots zou moeten bevallen, euheuh)
Vandaag is lenne voor het eerst naar de kriebeltuin geweest, een soort turnles, morgen gaat hij na de kriebeltuin met Rudy en Emily naar de film en zondag naar de plopshow met oma en tante sanne. En dat allemaal in een week tijd. Volgens mij deed ik dit vroeger allemaal nog niet eens in een jaar...Ja, tijden veranderen zeker....

1 opmerking:

Anoniem zei

euhm, die foto.
was dat voordat jelle de kracht van lenne zijn haartjes aan t testen was of erna ? :p

was wel fijn en de kids vonden t heerlijk. willen nooit naar huis en daar doet ge t uiteindelijk wel voor e ;o)

tanja x