2 nov 2006

aftellen


Met nog iets meer dan 7 weken te gaan begint het einde van mijn zwangerschap in zicht te komen.
Mijn koffer(tje) is bijna gevuld, en dan begint het aftellen naar de bevalling een (noodgedwongen) feit te worden.
Ik had nooit gedacht dat bij een tweede baby het uitkijken naar de bevalling even spannend zou zijn als bij een eerste, want uiteindelijk heb ik het toch al allemaal eens meegemaakt. Ook al weet ik deze keer het geslacht, toch ben ik heel benieuwd naar hoe hij/zij er uitziet en de eerste keer dat ik ons baby'tje in mijn armen mag houden. Het zal weer wennen worden zo een inie-minie mensje...
Maar hij of zij mag toch nog een paar weekjes in mijn buik blijven, deze week doe ik het extra rustig aan, want het is volle maan, en een fabeltje of niet, lenne is ook geboren met volle maan

3 opmerkingen:

Lieze zei

pfff evy, dat kort aardig op hè meid!!!
Goh en toch wou ik dat ik in uw plaats was! Ben stikjaloers!
Het is zo een prachtige tijd!!
Als ze groter worden ook, maar die geboorte en alles errond is toch superspeciaal!

Geniet er allesins van, het is zo rap voorbij! Maar dat weet jij natuurlijk immers ook...

Ik weet niet of het bij jullie het laatste is, maar vele hebben dat toch als het een uitgemaakte zaak is dat dat de laatste is, dan beleeft ge dat veeeeeeeeeele intenser! want het is "de laatste keer"

En dat vind ik nu net zo erg, de eerste was bij mij dan ook meteen de laatste keer, want 3 of meer kindjes zie ik niet zo zitten...
Misschien als die hooligans hier nog wat groter zijn en naar school gaan...

groetjes en verzorg u nog goed!
Lieze en co

Anoniem zei

Hoi Evy, zo'n leuke blog dat je hebt!! Ja, ik werk nu momenteel op jou pc. Alé, eigenlijk met die van jou en die van mij. Mijn pc heeft namelijk kleine probleempjes die Paul en ik maar niet eruit krijgen. Maar geen vrees hoor, als je terug bent zal je pc terug op zijn oude plaats staan.

Ik hoop dat je de laatste weken nog ten volle van je zwangerschap kan genieten en als het zo ver is, dat alles perfect verloopt!
Groetjes van je collega Ellen.

evy en co zei

ja, ik zal er zeer zeker zoveel mogelijk van proberen te geieten, zeker omdat het voor mij de laatste keer is!