15 nov 2006

nog iets minder dan 6 weken!!!!


Het aftellen gaat verder, met nu nog iets minder dan 6 weken te gaan. Met de baby gaat alles goed, en met mij ook. Misschien zelfs iets té goed. Mijn kilootjes blijven zich spontaan opstapelen, 16 al in totaal, hopelijk gaan ze er ook weer even spontaan vanaf. (waarom geloof ik dit niet?) Ook niet gek, bij lenne had ik alleen maar zin in fruit en gezonde dingen, dit keer in alles wat ongezond is en dan liefst ook nog teveel van het 'goede'.
Volgende maandag (27/11) naar de gynaecoloog en dan mag ik naar grote waarschijnlijkheid stoppen met mijn weeênremmers, en dan ben ik benieuwd, soms hoor je dat het de dag nadien al zover kan zijn. Het zal een spannende week worden dus. Maar ik hoop dat ik sinterklaas toch nog thuis kan vieren, dat is toch fijner voor Lenne en voor mij ook natuurlijk. We zullen zien!


Geen opmerkingen: