13 nov 2006

Scheidsrechter



Afgelopen zondag was Tanja met Jelle op bezoek. Wij dachten dat het leuk zou zijn voor hun twee om wat samen te spelen en ravotten.
Maar samen spelen voor een 3-jarige betekent blijkbaar: elkaars speelgoed afpakken, af en toe eens stiekem duwen en trekken , lenne die constant vertelt dat hij aan het winnen is (terwijl ze geen spelletje speelden), op een gegeven moment hadden ze elkaar zelfs bij de keel vast. We twijfelden even of we zouden ingrijpen, haha...
Na enkele uren 'scheidrechter' spelen werd het tijd om naar huis te gaan en wat gebeurd toen: huilen, huilen en nog eens huilen: Jelle wou niet naar huis!
Wat hadden we hier gemist???









3 opmerkingen:

Lieze zei

aaaaaaaaaaaaaaah zo,

Zo hebben we tanja ook nog eens gezien, was geleden van de reunie...
Is dat haar zoontje??? ik wist niet dat die uberhaupt kinderen had...
Zo ziet ge maar,... die blogjes zijn nog ergens goed voor!!!

Seg evy, gij doet dat nog goed hè!
Dat volhouden!
Nog effe en ge zijt er vanaf joh!
Dan kunt ge dat klein prutske in uw armen houden!

(iiiiiiiiiii weer effe een jaloerse opwelling, ikke ook ikke ook,
maar als ik denk aan hoe ik vanmiddag heb afgezien tijdens het shoppen is dat weer rap over!!!)

Groetjes
Lieze en co

Anoniem zei

ja, ja Tanja heeft ook en zoontje. Hij is van december 2003.
ja, met zo een blogje raak je terug een beetje op de hoogte, en dat is best wel plezant hé.

Ja, shoppen zal ook voor mij weer wat moeilijker worden. en stom hé, dat jongens dat niet zo graag doen.

Beke zei

jep, ik heb een zoontje. :o))

een schatteke. zeker als hij dagen ligt te zagen van "mama, ik wil naar lenne en evy". blijkbaar telt mark nie mee. sorrie e jong. ;o)

en als we er dan zijn is t vechten.

de een week trekt hij lenne met zijn haar. de week erop staan bandensporen op jelle zijne rug.
:roll:

janken als we terug naar huis vertrekken en de hele weg lang zagen van wanneer we nog es naar lenne gaan.

we missen denk ik heel veel van hun conversaties want ik kan de helft van de tijd ook nie volgen.
ofwel de ouderdom. ;o)

tanja x