15 jan 2007

mijn engeltje

hallo iedereen,
ondertussen is Roos al 15 dagen oud, zo snel gaat het...
Het was weer even wennen een babytje in huis hebben, vooral de nachten blijven ontzettend zwaar. Ze word elke 2 a 3 uur wakker en wil niet in haar eigen wiegje slapen zonder alles bij elkaar te krijsen en daarom ligt ze tot nog toe bij mij in bed. (zodat papa ook zoveel mogelijk nachtrust heeft)
Tot vandaag heb ik ook kraamhulp gehad en dat was echt een superluxe. De strijk werd gedaan, gestofzuigd, etc.... en ik kon me louter bezighouden met Roos.
Maar vanaf morgen is het weer aan mij. Papa gaat weer terug werken en alles valt weer in zijn normale doen. Nog meer als vroeger zal het een enorme organisatie vergen om alles in de plooi te laten vallen. Maar we zullen positief blijven, ik heb toch al een super leuke start gehad.

1 opmerking:

PAnnouk zei

Wat een schatje!

Ik heb ook kraamhulp gehad bij de twin ... 3mnd. Het was anders gewoon niet te doen, wel 3 maar 3 halve dagen in de week. En nu, nu komt kraaphulp jeannine nog wekelijks even langs, hihi. Helpen poetsen babysitten, koken, strijken, ... ik heb haar gewoon niet meer los gelaten! En als wij een weekendje weg willen zonder de kids (ski 24-29 januari) dan komt ze thuis oppassen op de kindjes.

LUXE !

Maar zonder zal je het ook wel redden. Zeker op de schooldagen als Lenne even aan de deur uit is want die grooste kapoenen blijven veel aandacht vragen dus school is een welkome bezigheid voor hun/ons!

Geniet van je kleine meid.